ASSISTERA KUNDEN PÅ RÄTT SÄTT OCH I RÄTT TID

Öka försäljningen i din butik genom att ha full kontroll över dina provrum.

Gateway erbjuder en provrumslösning anpassad för både butikspersonal och kunder. Genom att överblicka användnigen av butikens provrum digitalt så vet både kund och personal när ett provrum är ledigt. Butikspersonalen kan assistera i rätt tid och kunden får den hjälp och expertis som behövs för ett lyckat besök och köp.

provrumsassistent
Notifikationer via monitor, mobil, surfplatta eller smart klocka.

Om ett rum är ledigt eller upptaget kan ses på flera sätt. Genom att placera en monitor vid provrummens kö så kan kunden snabbt överblicka de lediga rummen. I provrummen finns även en assistans-knapp som kunden kan trycka på för meddela personalen när hjälp behövs. Personalen kan se notifikationer på en monitor, android telefon eller tablet.

Diskret, enkel sensor i ditt provrum.

Med en snygg, diskret design, som delvis kan anpassas efter dina egna önskemål om färger och mönster, smälter StoreAssist enkelt in i provrummets omgivning.

Extra bra lämpad är produkten för:

Butiker med många provrumSom vill optimera användningen av provrummen och effektivisera köandet.

High-End butikerSom vill höja sin servicegrad ytterligare ett snäpp.

UnderklädesbutikerEller andra butiker med känsliga produkter, som vill ge sina kunder chansen att kontakta personal på ett enkelt sätt för snabb assistans.

Ökad försäljning

Assistera kunden när det behövs som mest. Ökad kundnöjdhet och uppmuntan till köp.

Optimering av personal

Butikspersonalen kan jobba ute i butiken samtidigt som de har uppsikt över aktiviteten i provrummen.

Minskade stölder

Eftersom du vet när det befinner sig personer i provrummet minskar risken för obemärkt stöld.

Nöjda
kunder

Kunder behöver aldrig mer känna sig bortglömda i provrummen. Ökad kundupplevelse genom digital visning om ett provrum är ledigt.

Följ upp dina provrum med statistik

Vår provrumsassistent kan även leverera värdefull statistik över användningen av provrummen. Statistiken kan till exempel användas för att planera personal eller för att jämföra butiker i en kedja.

Du ställer själv in vilka notifikationer du vill ha och får ett automatiskt mail efter varje arbetsdag med uppgifter kring vilka provrum som använts, hur länge de använts samt hur många besök dina provrum haft.

Statistiken kan hjälpa dig att se vilken effekt specifika reklamkampanjer eller erbjudanden har genom att mäta aktivitet i provrummen.

Har du frågor eller funderingar kring StoreAssist? Kontakta mig så hjälper jag gärna till.

Rutger Henning

Rutger Henning
Security Solution Specialist

Tel: 070-358 59 88
E-post: rutger.henning@gateway-security.se

Ladda ner mer information om StoreAssist>>

Ladda ner vår produktkatalog>>